Skip to main content

در این برهه از زمان که بی حرکتی بزرگترین معضل جوامع شده است . چاقی و افسردگی و بیماری ها گریبان گیر انسانها شده است یوگا می تواند به سلامتی جسم و آرامش ذهن کمک کند .

یکی از دلایل عدم شرکت در کلاس های آنلاین، و عدم تجربه ان، این هست که ما همیشه در برابر راههایی که نرفته ایم مقاومت می کنیم و همیشه همان راهی را انتخاب می کنیم که قبلا تجربه کرده ایم. گاهی باید حس های جدید را تجربه کرد.
دلیل دیگر ممکن هست این باشد که چگونه از تکنولوژی و نرم افزار ها استفاده کرد (ترس از استفاده از نرم افزار ) .اما زمان آن رسیده که در یادگیری و امتحان این نرم افزار ها سعی و تلاش کنیم و از تکنولوژی برای راحتی کارها بهره ببریم. موسسه یوگای علمی نوا، با تهیه فیلم و عکس، طریقه استفاده از این نرم افزار ها و نصب آنها را به تک تک افراد ی که ثبت نام می کنند، آموزش می دهد.
دلیل مهم دیگر این هست که افراد فکر می کنند، مربی انها را مانند کلاس های حضوری نمی بیند تا حرکات آنها را کنترل کند،
در حالی که مزیت تسلط بر حرکات فراگیران در کلاس های انلاین برای مربی ها بیشتر است، حتی بهتر از کلاس های حضوری .
شاید دلیل دیگر برای عدم شرکت در کلاس های آنلاین آن باشد که این نرم افزار ها فضای گوشی ها را پر کند، در حالی که حجم برنامه ها زیاد نیست.
باید بتوانیم سد های ذهنی را بشکنیم و فضاهای جدید را تجربه کنیم، از زمانمان با صرفه جویی در رفت و آمد و … و در هر کجا که هستیم، محل کار، مسافرت از کلاس های آنلاین بیشترین و بهترین استفاده را داشته باشیم.

زهرا محقق مربی با سابقه یوگا

Leave a Reply